Irudi korporatiboa

Irudi korporatiboa

Enpresa, gizarte edo erakunde batek izan eta irudikatu nahi duenaren adierazpen sinbolikoa da identitate korporatiboa. Irudiaren funtsezko zati gisa, elkarte kontziente eta inkontzienteak, oroitzapenak, balioak eta atributuak sortzen ditu, erakundearekiko jarrera onuragarriak, desegokiak edo negatiboak sortuz.

Euskadiko Futbol Federakundearen – Federación Vasca de Fútbol (EFF-FVF) kasuan, egungo nortasunak grafikoki sinbolizatzen du Euskal Autonomia Erkidegoan futbolaren erakunde gidaria bereizten duen kirol- eta erakunde-alderdi bikoitza.

Goikoa aipamenak kontuan hartuz, Nortasun Korporatiboaren Eskuliburu hau garatu da funtsezko bi helburu betetzeko:

  1. Federazioaren balioek ezartzen dituzten nortasun korporatiboaren oinarrizko elementuak definitzea.
  2. Hartzaileari federazioaren irudi esklusiboa ezagutzea ahalbidetuko dion komunikazio-bidea izatea.

EFF-FVFaren Nortasun Korporatiboaren Eskuliburua.